سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه کاشت موی طبیعی و دائمی چقدر است؟

کاشت مو در افراد کم مو یا بدون مو یکی از بزرگترین اقدامات پزشکی برای بشریت است. همه ما می دانیم که کاشت ایمپلنت سالهاست که در بین مردم رواج پیدا کرده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. افرادی که مستعد کاشت ایمپلنت هستند باید برای بررسی وضعیت سر خود به متخصصین زیبایی مراجعه کنند.

در اولین مراجعه به متخصص، یک جلسه مشاوره برای بیمار فراهم می کند که در این جلسه لازم است از سه قسمت جلوی سر، پشت سر و بالای سر فرد عکسبرداری شود. پزشک متخصص با کمک این عکس ها می تواند هزینه تقریبی کاشت مو در تهران را برای بیمار تعیین کند.

هزینه کاشت موی طبیعی و دائمی چقدر است؟

در ایران تعداد آرایشگران کافی است. بنابراین در کشور ما کاشت موی طبیعی نسبت به سایر کشورهای اروپایی هزینه کمتری دارد. خوب این سوالی است که می تواند در ذهن همه باشد و هزینه کاشت چقدر است؟ اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم باید بگوییم که قیمت کاشت مو در کشورهای اروپایی حدود 4000 تا 15000 دلار است.

قیمت کاشت مو در تهران و کلینیک های معتبر کشورمان بسیار ایده آل و بی نظیر می باشد. البته باید بدانید که کاشت مو یکی از عمل های زیبایی است و هیچ شرکت بیمه ای نمی خواهد نسبت به آن تعهد نشان دهد.