سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه ملات پاش چیست؟

دستگاه سیمان ماشین یا دستگاه سیمان نوعی دستگاه معدنی است و به دستگاه شاتکریت نیز معروف است.

همزمان با پیشرفت علم و فناوری، در سال های اخیر شاهد تحولات عظیم و پیشرفت های بزرگ در صنعت ساختمان بوده ایم. ماشین آلات و ابزارهای جدید، اپراتورهای این صنعت را قادر ساخته اند تا از وسایلی استفاده کنند که عملیات های مختلف ساختمانی را با سرعت بالاتر، دقت بالاتر، کیفیت مناسب تر و راحتی بیشتر متحول کرده است. از تاثیرات تکنولوژی در مقوله ساختمان می توان به سیمان پاش یا ملات پاش اشاره کرد که نوعی سمپاش مانند دستگاه شاتکریت است.

در حال حاضر استفاده از دستگاه های سم پاش پنوماتیک یا ملات پاش بسیار متداول است، زیرا دارای راندمان بالا و امکان صرفه جویی در مصالح هستند. سمپاش سیمان قابلیت پاشش در برابر بارندگی بالایی دارد و می تواند پوشش بسیار خوبی برای تمامی گوشه ها، مقاطع، سطوح محدب و شکاف های سطح کار ایجاد کند. در عین حال می تواند از موادی با حداکثر توان و با حداقل ضایعات استفاده کند.

علاوه بر این، دستگاه سمپاش سیمان دارای روش پاشش پرفشار و ضمیمه هایی است که می تواند پوشش مورد نیاز را به سطح کار داده و پوشش مناسبی را برای سطوح حفظ کرده و آن را برای مدت طولانی در شرایط مطلوب نگه دارد. دستگاه ملات پاش مواد مورد نیاز برای تولید ملات سیمان را به عنوان مواد اولیه دریافت کرده و به طور خودکار با هم مخلوط می کند سپس ملات تهیه شده به لوله خروجی سمان پاش (نازل) هدایت می شود و با پمپاژ آن ملات بر روی مورد نظر پاشیده می شود. سطح